Кількість
|
Вартість
|
||
|
Як бренд, ASPOR знаходиться ще в дошкільному віці, але з огляду на його успіхи на даному етапі, у нього є всі шанси досягти успіху і зайняти лідируючі позиції на ринку виготовлення оригінальних мобільних аксесуарів. ASPOR, як і Xiaomi, не приховує своє китайське походження, а домагається визнання високими споживчими характеристиками товару і ціновою політикою.
Потужна конкуренція дає про себе знати, доводиться ретельніше тестувати якість і стежити за термінами відправки продукції в Україну. Але співпраця з китайською стороною вже налагоджено, відкриваються нові шляхи взаємодії з українськими компаніями, зацікавленими в розширенні асортименту товарів, що реалізуються.
Компанія ASPOR запрошує до взаємовигідної співпраці компанії і підприємців, які шукають для себе нові можливості на ринку мобільних аксесуарів. Продукція бренду ASPOR на 20-30% дешевше за аналогічну мобільного продукції інших торгових марок на ринку України.